Kontakt

Martina Růtová
+420 720 221 770
byrut@seznam.cz
IČO: 21995281 

Máte dotazy?
Neváhejte nás kontaktovat.


1. Výměna a vrácení

Něco se nepovedlo? To nás mrzí.

Zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů.
K zásilce prosím přidejte formulář pro odstoupení od smlouvy, který je ke stažení zde.

Neodhadli jste velikost a chcete zboží vyměnit?

Kontaktujte nás prosím pomocí kontaktního formuláře výše.

Chcete zboží reklamovat?

Kontaktujte nás prosím. Vyjádření k reklamaci obdržíte nejdéle do 30 dnů od jejího uplatnění, viz. obchodní podmínky.

2. Doprava v rámci ČR

Česká pošta - balík do ruky 149,-(doručení za 2-3 pracovní dny)

Zásilkovna - na adresu 99,- (doručení za 2-3 pracovní dny)

Osobní odběr - pouze po předchozí domluvě

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad tuto skutečnost neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít a je povinen o této skutečnosti ihned informovat odesílatele prodávajícího. 

3. Platba 

Výchozí měna internetového obchodu je Česká koruna (CZK).

Bankovním převodem – Zdarma - Platba na základě QR kódu nebo emailové výzvy, kterou Vám zašleme ihned po objednání zboží.

Dobírka je zpoplatněná - 69,-

Platba v CZK
Česká spořitelna, a.s.
Číslo účtu: 2564717073/0800
Variabilní symbol: číslo objednávky

Pokud platba nebude uhrazena do 3 dnů ode dne vytvoření objednávky, má prodávající dle obchodních podmínek právo objednávku stornovat. Výjimku lze zajistit předchozí domluvou.   

4. Řešení nepřevzaté objednávky kupujícím  

Pokud je prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží při dodání převzít, viz. obchodní podmínky.

V případě, že kupující nepřevezme zboží zaslané prostřednictvím přepravce na základě platné objednávky, vznikne prodávajícímu škoda na poštovném, balném a dalších administrativních nákladech. Tato částka může být připočítána k následné objednávce. Prodávající si rovněž vyhrazuje právo uplatnit smluvní pokutu vůči kupujícímu ve výši až 300 Kč za každý jednotlivý případ dodání v rámci České republiky.

Pokud kupující zásilku nevyzvedne, provozovatel e-shopu nenese odpovědnost za její nedoručení.

Opětovné zaslání nevyzvednuté zásilky je možné po dohodě, přičemž kupující je povinen uhradit náklady spojené s nedoručením a opětovným doručením zásilky.

Pokud se nepřevzetí zásilky bude opakovat, může prodávající odmítnout přijetí další objednávky od téhož kupujícího.